Kort :((((

Idag har jag upplevt kännslan av att vara kort...
Jag har alltid varit lång, typ längst.... Men idag på KU så skulle vi ställa upp oss i storleksordning samtidigt som vi ballanserade på en smal typ... ett räcke eller nåt.... Jag hamnade som 4 kortaste... och hur många var vi där? typ 20 eller nåt... :( Det kändes ju liiiiite :(

Oki nu har jag bestämt mig för att stanna som blond. Har frågat massor och de flesta säger att jag ska prova å bli blond.... men känner att det är så sjukt dyrt och om de blir fel så färgar jag de brunt igen och då har jag kastat pengar i sjön lixom... Å jag har inge problem med min nuvarande hårfärg (:

Klänningen som jag bestäällde (bild finns längre ner) Den satt perfekt så blev överlycklig :D
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: yasmin

jag tycker att du inte ska blondera ditt hår.. Det är jättefint redan, och som du säger, man vet aldrig om det blir bra heller.. Men det skadar ju aldrig att pröva ;P

2010-06-02 @ 16:39:17
URL: http://lillafiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0