Stockholm

Okey så här blev dagen :)....
Naturhistoriska museumet och sen Cosmonova
Sen gick vi (kajsa,Iida,Elli,Sanna,Emma&Carro) på stan och shoppade loss. Själv hittade jag tyvär ingenting :(
sen bar det av till grönan :D
Jag åkte lite frittfall, Blåa berg och dalbarnan, insane, blå tåget, slängungorna.. ja de mesta :D
Blåtåget var inte skojj :( Blundade och skrek hela :( så sen var jag och Kajsa tvugna att lugna ner mig med att åka kärlekstunneln där vi konstaterade att i kärlekstunneln ser man otroligt mycket bröst...
Det var nakna tjejjer där brösten var onormalt stora... och på de nakna pojkarna fanns inget... Hallå !? Diskriminering...!? Är ju alltid så !? Så mer snoppar åt kärleksvärlden!

Sen såg jag Peter Jihde så blev he till mig :OSnodde Kajsas kamera och smygfotta honom >.<
Tog en bild på hans rumpa (A)
Bilder kommer imorgon när kajsa skickbildera:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:51:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0